|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte jag skulle fått döda dom nycklar som finns initierade i bilen, så bara dom jag verkligen har finns kvar. Fick två huvudnycklar bara. Är det vettigt med 1300 kr för det jobbet? Låter som 2 timmar verkstadstaxa. Kan det ta 5 minuter? Eller finns det billigare ställen än så för detta. Alla tips välkomna på bra verkstäder skåne-regionen för bmw-service!!!! Eftersom inte alla originalnycklar fanns med vid köpet så vill man ju inte bara ha stulen bil en dag och försäkringbolaget kostaterat att den stulits med nyckel, eller liknande, och ingen försäkring gäller. | |
|
Inget svar i sak tyvärr men 1300kr är snarare 1 timmes verkstadstaxa numera i storstad... //Lövet |
|
|
Jag betalade 600kr på Borgs bil i Vällingby när jag fick den servicen utförd. Kontroll av aktiva nycklar och stängning av de som jag inte hade med mig. Jag skulle tro att det är priset för en halvtimmes jobb och det var ungefär den tiden jag fick sitta och läsa DN. Nu är ju det i Stockholmsregionen och inte Skåne, men iallafall ett riktmärke på vad det borde kosta på BMW. |
|
| Tack, det var bra info. Är tydligen lite dåligt uppdaterad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.