|
|
|
|---|---|
|
Nästan alla mina centrallåsmoterer är sega när de inte använts på ett tag. I huvudsak vänster fram som ibland inte orkar låsa dörren. Trodde först att det hade med dåligt batteri att göra men det är det ej. Kör man med låsknappen ett par gånger blir de tillfälligt normala igen. Är det någon som tagit isär och smort eller på annat sätt fräschat upp sina eller är det bara att köpa nya för 795:- / st.? mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## | |
| Hoppas på svar, då min bil har stått länge så har jag samma problem. | |
| Detta är jag lite nyfiken på. Min vänster bakdörr låser lite som den vill. Har jag bara tid så ska jag se om den går att fixa utan att byta. | |
|
Vi hade liknande fel på vår gamla sjua 95:a, på den så var det inte alltid att passagerardörren låstes då kunde man ibland få låsa upp o låsa igen. Vi fick hursomhelst byta en styrenhet till centrallåset om jag inte minns fel, och då blev det bra igen... / Johan |
|
|
Har köpt hem 1 st. ny motor (samma i alla dörrar) och skall byta denna. Tänker sedan ta isär den gamla och kolla om det går att få fart på den. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.