|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Spajjjs På dackonline.se finns det ex. Hankook VENTUS SPORT K104 (som tydligen skall vara rätt bra) för strax under 9000:- Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
Filip_J |
beställa dina CSL genom razvan, då vet du vad du får, till bra pris med snabb leverans! HYPERBLACK all the way! |
|
Razvan; Kan du svara på dina pm:n!? |
|
| Sorry att jag lånar tråden, Spajjs! | |
| CSL CSL CSL | |
| Kan bara hålla med, CSL på e46 är ruskigt snyggt! | |
|
Hade CSL på förra E46Ci.. känns lite fantasilöst att ha det på nuvarande oxå :) Har fått lite beslutsångest nu.. om jag ska köpa fälgar eller inte..e sugen på en klocka oxå :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Spajjjs: Då tycker jag du ska lacka originalfälgarna svarta med en röd rand runt. En snygg sänkning på det så tror jag det blir riktigt snyggt. Känner du sen för att köpa nya fälgar kan jag kanske köpa dom gamla... Hälning Fabio |
|
pg_ice |
Filip: så du menar att man vet vad man får från stylabilen? imponerande. det vore ju trist om man beställde CSL fälgar och fick några andra. det är väl det minsta man kan begära av ett företag att dom skicka rätt grejor sen är det väl inga äkta CSL du köper va? det är väl kopior från gruppköpet för nån månad sen eller? |
|
SSR GT3. -- fjalar |
|
|
Vet inte hur ni andra tänker men med en M3 som skall gå ordentligt är det väl lite vågat att köpa rep.fälgar? Det är väl ingen som köper sämre bromsar eller skitfjädrar på bilen men ett par halvtaskiga fälgar funkar tydligen??? med "hängkukar" till däck dessutom. Bara en tanke... |
|
Filip_J |
Pg: Vaknat på fel sida? Jag ser inte problemet med att köpa kopior på CSL-fälgar. Det finns ca 4 kopior på CSL-fälgar varav 2 av dem ser hemska ut. Stylabilen har modbargains kopior vilka ser bra ut. Sök på CSL på ebay så hittar du kopior som verkligen inte liknar originalet. Det jag menade med att köper du CSL från stylabilen så får du bra grejor. Varneda tjomme på e46fanatics rullar på dessa, har inte märkt att någon klagat. Och nej, jag har köpt en annan kopia från england som är exakt som org. Kryp du tillbaka och tjura din halvgamla gubbe i E36an. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.