|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
E lite sugen på fälgar? Sitter 18"-tummarna på bilen idag.. Tips på fälgar som passar fint? Vilka ställen kan man köpa fälgar på utan att behöva vänta flera veckor på leverans? // M.V.H. Daniel | |
|
Original 19-tummarna passar ju som handsken på E46. |
|
|
Anders S: Yes, kan inte mer än hålla med dig att de gör det :) men.. vill helst inte byta från 18" orginalfälgar till 19" orginalfälgar..det är isåfall om jag hittar några fina begagnade till bra pris. // M.V.H. Daniel |
|
|
Dessa ser ok ut :) Länk Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Haloj. Jag tycker orginal fälgarna är lite för tråkiga.. Skulle satsa på 19" CSL!! :) Mvh |
|
|
Fan den som razvan länkar till m3 är sjuuuuuuk snygg, fälgarna var grymma ;) Lite kul att m3 kommer från kroatien (zagreb) :) |
|
| 19" BBS Challenge eller Le Mans! | |
| håller med BBS CH, men då ska det vara CH black edt med röd TimeAttack | |
|
Fälgarna som du länkar till Razvan e riktigt najs. Men kostar inte såna skjortan? :) Finns även svarta M6 reps med röd kant som finns att köpa på modbargians.com som oxå är väldigt najs. // M.V.H. Daniel |
|
| BBS RS GT. Skulle sitta fint. | |
|
RS-GT, det är dollars det! imo, finns snyggare fälgar för pengarna |
|
Filip_J |
Eller dem jag beställt. 19" CSL i hyperblack! |
|
Razvan: vad kostar såna svarta BBS CH? Är dom på bilderna orginal eller reps? Filip_J: var har du beställt de ifrån? // M.V.H. Daniel |
|
|
spajjjs tycker lätt du ska satsa på dem m6 fälgar från modbargians.com det kommer bli kalas det, sen vill jag se bilder ;) |
|
|
cado: visst.. dom e snygga. Men de känns så trist att behöva betala lika mycket i frakt och tull som fälgarna kostar :) // M.V.H. Daniel |
|
|
imo, ACS ser bättre ut än M6 Länk |
|
|
p-car: kanske en kostnadsfråga oxå :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Nej, inga kopior a la M6. Känns otroligt fattigt att sätta på en M3:a. Okej, det är vad jag tycker och jag vet att inte alla håller med... :) BBS LM röstar jag på om du inte vill ha 19-originalarna..... |
|
| Visst :) BBS LM har varit drömfälgen sen många år tillbaka, men tror inte jag vill lägga över 10kkr per fälg och sen däck på det ;) | |
|
Spajjjs Det är BBS Original, sen har han "bara" satt dit en time attack ring på dessa. Priset för 19 tum BBS CH Black Edition är 25000:- för 4 fälgar. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan: 7500:- styck då.. sen får man nog räkna med ca 15000:- för däck va? Det smakar nog lite för mycket :) // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.