|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kan inte sluta att förvånas: Länk Vilken värld lever en del i? Ord/meningar som: Nu ska pärlan säljas! En garanterad blickfångare En mycket påkostad bil! Pris: Bud Vadå bud hahahaha!! |
|
|
Tja, vad ska man säga... Den matchar gräsmattan på bilden iallafall... /J |
|
| Ja det var i alla fall inte min smak men det finns hopp byter man sidokjolar och stötfångare fram och bak så börjar det likna något ;) | |
|
Varför...varför...? (Jimmyboys kan jag inte uttala mig om du länken inte funkar) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| usch sånt här vill man inte se på en bmw.varför inte köpa en billig ful japanare till sånt här.jimmyboy snygg bil föresten,smakfull tillskillnad från de andra | |
|
Oj oj oj den gröna där va ju "one of a kind", hoppas säljaren hittar en köpare till den mycket speciella färgen. Bjerser: Här finner du min kärra... Länk Mvh Jimmy |
|
|
Jimmyboy: Nu låter väl även jag som en papegoja, men riktigt snygg BMW! Inget överdrivet utan det mesta hade kunnat sitta där från fabrik. Men den gröne blev man lite tveksam över, lite mer normala 17-18" fälgar och orginal bakljus (vita blinkers) så tycker jag nästan det vatt fräckt med en kawagrön bil ^^ //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| Tycker den var rätt cool faktisk, jag ser den väl iofs som en utställningsbil. Felet med den bilen är väl att den har 231 hästar och inte 400 som den borde ha med det utseendet :-) | |
| Ps! Jag pratar om den första bilen för bövelen *asg* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.