|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har sökt runt på en massa forum angående navin i min nyinköpta 528 -97. Jag har kommit fram till att jag har MK1 versionen, vilken det finns väldigt lite information skriven om. Antar att detta beror på att den inte fanns så länge (1 år?). Har därför några frågor som jag hoppas att någon här kan svara på: Jag tittade under settings och konstaterade att versionen av Navi-OS var 1-1/71 (vilken inte finns med på Länk alls). Laddade därför ner v29.1 av OS:et och uppdaterade. Efter uppdateringen står det nu 1-1/72 på skärmen, inte 1-1/80 som jag hade väntat mig. Vilken är egentligen den senaste versionen för MK1? Sedan har jag aldrig riktigt förstått vad skillnaden är mellan de olika MK-versionerna. Den enda skillnaden jag har sett någon skriva jämfört med tex MK3 är att MK1 är mycket långsammare. Visst är den lite seg ibland men jag tycker att den fungerar förvånansvärt bra för en navigator från 1997. Min sista fråga är vilka kartor jag kan använda till denna navin. Just nu kör jag med "Bmw Skandinavien 2007-1". Har inte hittat någon CD version från 2008 förutom "BMW High Scandinavia 2008.1" som jag inte fick att fungera. Ska jag även kunna använda ”high” skivor? /Tacksam för svar Martin | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.