|
|
|
|---|---|
|
Är ju alltid ett litet h-vete att försöka finna svaret hos de som säljer prylarna...Han(bildelsfirman) TRODDE det skulle gå bra...Visste inte 100%. Quaker State centralt hade tydligen ingen som kunde ta på sig att kolla detta nu under semestern heller :/ Var på tre(3) olika återförsäljare av oljan och alla såg ut som frågetecken när jag tog fram den gamla Q3 Plus oljeflaskan :( Är ju t.ex GM Dextron 3 ATF båda två så jag antar att det inte är några problem med detta? Jag har försökt att finna Quaker State Q3 Plus oljan, men den verkar inte finnas kvar i sortimentet... Någon som just använder Quaker State oljor här på forumet? Eller rent av kör sina ZF 4 HP22 EH lådor med denna olja,och är säker på att det går bra att blanda ovanstående produkter? Gäller som ni kanske ser ett oljebyte på min 735 låda.. Mvh Janne. | |
|
Jo...gjorde ett normalt oljebyte i lådan(3liter) och fyllde på då denna Quaker State Q3 Extra oljan och drog iväg norrut en sväng(ca 120mil tur o retur) utan anmärkning på lådans funktion iaf :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.