|
|
|
|---|---|
| hej. är det någon som vet något om denna m3 e30. Länk har jusst sålt min e36a å är nu sugen på en e30. finns ju inte sä jätte många ute på annonns jusst nu. mvh jonatan | |
| hör med bumper här på forumet . det är hans bil | |
|
Vacker så det gör ont :) |
|
|
Jag såg bilen på M-träffen i Västerås för några veckor sedan. Den gav mig ett mycket bra intryck. Ägaren gav också ett seriöst intryck. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Tjenare. Visst är det min bil och även förra ägaren, Grusse brukr hänga här på sidan. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Ser mkt trevlig ut, nu blev man allt sugen! Vet du hur mycket effekt den ger? Antar att den inte ursprugligen är lackad i Daytonaviolett, är hela karossen totalt omlackad i så fall? Du behöver inte en M5e39 -02 istället? ;) |
|
|
Om jag minns rätt så har bilen varit svart från början och är fortfarande svart i motorrum och bagageutrymmet, Edvard rätta mig om jag minns fel. M3 E30Länk |
|
|
Tjenare. Nästan rätt Abbe, den var macaoblå från början och sen lackades den om till gul. Därefter blev den daytonaviolett. =) Men som sagt, motorrum är ej omlackad, men det "märker" man inte om man inte vet om det. Jag vet inte effekt, men runt 220 hk tror jag. Skulle man stoppa i kolfiberinsuget och mappa om så ska den enligt uppgift minst ge 240 hk. Har redan för många bilar, så inga byten är intressanta. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Hej Den där bilen har jag byggt motor och lackat i den där färgen. Det borde vara närmare 250 hk så mycket som det är gjort på den där motorn. 220hk blir dom på om man bara byter kammarna och chip. Körde ifrån både sport evo, m3 3,0, och 3,2 med den där bilen. Det finns en film från knutorps träffen 2000 på master starter,men då var den dakargul. Den gick fint! Mvh Patrik |
|
|
Bumper är en av få som gjort mkt seriöst intryck på mig iaf. Känner honom inte. Aldrig pratat med honom IRL. men om jag var på jakt efter en e30 hade jag utan tvekan haft denna som alternativ. |
|
|
Nog är det mer än 220 i den! Den går betydligt bättre än min och det ska vara 220 i min! M3 E30Länk |
|
|
Hej igen. Jag gillar inte att överdriva, utan tvärtom. Nu kanske jag tog till lite för mkt åt "fel" håll. Men i vilket fall som helst, så går den riktigt bra. =) Patrik: Visst renoverade du växellådan med (bytte synkringar)? /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
MYCKET trevlig färg/bil! Så den är macaoblå i motorrummet fortfarande antar jag? Mvh |
|
|
rob_t_j72: Tackar. Det stämmer att den är macaoblå i motorutrymmet. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.