|
|
|
|---|---|
|
2 veckors stillastående verkar inte vara nåt för min 525:a-95.Bilen stod i garaget torrt och fint men vid start började lampan till bromsvätskenivå blinka,samtidigt som varvräknare och vaccumetermätare får tuppjuck. Bilen går som vanligt allt annat fungerar men felen kommer och går. Finns det nån som har nåt tips för åtgärd,eller måste jag ta mig in till M-bilar i Eskilstuna å öppna plånbocken.Kan det vara nån givare eller kanske nån mus som varit och tuggat på bilen,hittar inga spår på dylik aktivitet. Michael | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hur är batteriets tillstånd? Mvh Patrik |
|
Vad jag vet verkar batteriet helt OK,har inte märkt nån försämring.Kan ett dåligt batteri ge upphov till dessa fel?Kan man prova rycka bort batterikablar? Är det kanske nåt hårddiskkrångel?Bilen går precis som vanligt för övrigt,men som sagt felen kommer och går under körning,ibland stabiliseras det och allt är normalt.Bilen hoppade glatt igång inga tendenser till svagt batteri,men kollar upp det för säkerhets skull. Tack för svar. Michael |
|
|
Hej, prova att ladda batteriet så kanske det löser problemet för dig. //Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.