|
|
|
|---|---|
|
Har börjat fundera på att sälja min M3 3,0 -95 Here we go: *Import -01 *Precis slagit över till 18000. *Servicebok, relativt väldokumenterad. Plus en hel del kvitton. *4 ägare i Sverige/ 2 i Tyskland *Avusblå *Mocca/tyg inredning *Eltaklucka *Elspeglar *Nyfylld AC, fungerar klockrent! *Pioneer huvudenhet *Fyrhjulsinställning nyligen gjord *18" OZ Mito, rullat ca 100-200 mil. Nypris 30k. Givetvis finns 17" org kvar. *H&R Coilovers, monterat i våras. *Nya brembo skivor och EBC belägg fram. *Nytt batteri *Alla oljor bytta, växellåda, motorolja(TWS) och diffoljan. I övrigt så är den i ett kanonskick. Givetvis besiktad och skattad. För bilder: Länk Skulle uppskatta om ni ger tips på vad som skall vara med på ev. annons och riktpris. Jag har funderat på 85k med org. fälgar och ~100k med OZ Mito. Vad tror ni om det? MVH Nicklas | |
|
Nee tycker det är dyrt jag kan få köpa den lite billigare av dig ;).. Precis som du säger så hade jag också lagt ut den för 95-100k med fälgarna.. Den har rullat lite långt men de kan man juh strunta i sålänge den är fräsch.. |
|
pg_ice |
en fråga bara varför kosta på så jäkla mycket med fälgar och bromsar osv och sen sälja den? när jag köper grejor till min M3a så köper jag det för att jag ska ha nytta av det inte för att sälja den nån annan jävel som ha nytta av grejorna ;) låter lite som taskig planering där. |
pg_ice |
120k får du! sälj skiten hehe |
|
Wigge: Hehe! Ja lovvar, dy får den för 70 tysen! :D Men om man ska vara seriös så tycker jag runt 100k låter vettigt. PG_ice: 120k!? Tror du verkligen på det? :P Planering och planering vette fanken men har med lite ändrad ekonomisk situation att göra, dock inte avgörande men en bidragande orsak. |
|
|
Hur ser servicebok och histrorik ut på den? Det skulle juh kunna göra att du kan begära lite mer för den.. Tänker du satsa på en ny bmw? Ta då med fälgarna till den o slipp förlora massa pengar :) |
|
| Serviceboken är inte fullstämplad. Men inte heller tom :P Om jag inte minns galet så är sista Inspektionen på 13-14000 mil. Sen är det ett antal oljebytenstämplar plus några gjorda "privat" om man säger så. Varför det inte gjorts några flera inspektioner är för att min kusin, som hade den innan, har servat den själv, likaså jag. Förutom några större ingrepp såsom utrampningslager osv som lämnats in hos BMW-mek. Vill ni komma i kontakt med tidigare ägare så är det Robbz på PPF som haft den. :) | |
| Vad tror ni om att byta ut mocca/tyg inredningen mot en i svart skinn? Är det ett plus? | |
|
Original fälgarna är ju väldigt snygga, förstår inte varför man vill bytta ut dom. Nu ser bilen mer ut som en stylad 328, och inget jag vänder mig om för, ser jag däremot tydligt att det är en M3:a blir jag omedelbart intresserad. men detta är ju bara min högst personliga åsikt. ___________ Act as if! |
|
|
Ja gallardo gör de så kan jag köpa mocca inredningen billigt av dig ;) |
|
|
Coldhex: Hehe, visst är original snygga men OZ fälgarna är 10ggr snyggare enligt mig. Men alla tycker ju olika så. Säljer ju även bilen med original fälgarna om så önskas. Wigge: Hehe har redan köper på den om det blir av dvs. |
|
Filip_J |
M3 E46 på G? :) /Philly |
| Hehe får se :) Fast lugnar mig tills i vår tror jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.