|
|
|
|---|---|
|
Hej har nyligen köpt en Bmw 325 -93. Väldigt rolig bil måste jag säga. Var på besiktning nu dock och fick dåliga avgasvärden höga på tomgång. Va jag har hört verkar lambda sonderna vara en sak man byter ut på dem här? Bilen är även importerad så dem gnällde på att det inte fanns några sidoblinkers, någon som har något trix? Vill helst slippa såga ut ett hål för en ful blinkers. Mvh P | |
|
Troligen lambdan som är trasig.Köp nya backspeglar som har inbyggda blinkers så slipper du borra hål i skärmen. |
|
| Det finns snygga sidoblinkers också, om du inte vill ha en ful! :) Backspegel med blinkers, nej det känns lite... tonårsfjunigt, tycker jag... | |
|
Tackar så mycket för detta =) någon som har någon länk till den sidan som säljer backspeglar med blinkers, går ju att ha som besiktningsblinkers :D Mvh |
|
|
Hur såg dom andra värderna ut då? Nja..jag hade nog sattsat på att fixa ett par sidoblinkers,slipper man även ev framtida trassel. Som enor säger så finns det ju faktiskt även snygga blinkers,exempelvis dom som finns på dom senare modellerna av e36:an. Här har du en backspegel med blinkers,om det är de du vill köra på + att du får köpa adapterplattor till dom så det går att montera Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.