|
|
|
|---|---|
|
Köpte en bil häromdagen med kass toppackning. Nemas problemas tänkte jag, en topp kan väl inte vara så jävlig att få till.......men så fel jag hade! Isär gick hyffsat men vanosen ställde till det lite. Skickade toppen på planing och skulle sätta ihop. Fick till det mesta bra, men råkade dra en pinbult till ena kamöverfallet, men det löste sig Martin O Kaj på dockans var så bussiga att de donerade en, tack för det!! Spände till allt och nu var det ju dags för vanosstyrningen, som sitter längst fram på toppen men tror ni att den jävlen vill dit? Nix. Jag har inte monterat en sådan styrning själv men har vatt med när en f.d kompis till mig löste biffen (har verkstad). Men jag vetefaan hur jag ska kunna få dit den jävla kuggkransen som ska föras in i splinesen i kammen, börjar bli lite lack och tycker det är lite pinsamt med alla mina dumma frågor över telefon...... Kan någon med väldigt enkel beskrivning lära mig eller finns det nån som kan detta och är sugen på att hjälpa mig med detta imorgon, betalning kommer vi överens om! Måste reka bilen imorgon egentligen med får kanske skjuta på det en dag med det pajjar min planering........ Tack på förhand | |
älgen |
Länk |
|
GULD!!! Nu blev jag glad! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.