|
|
|
|---|---|
|
Syrran har en Mörkblåmetallic BMW 325 Coupe -95 som ska säljas/bytas bort. Nu funderar jag på vad som är rimligt pris för den. Den är tyvärr lite snikutrustad tycker jag då den har ljus tygklädsel och ingen AC. men annars är den väl servad alltid inlämnad på verkstad om något blivit fel. färdatorn funkar tyvärr inge bra någon av knapparna har typ fastnat inne. och ett dimljus fram fattas. (det var borta när vi köpte bilen.) Bilen är nybes och fungerar utan problem annars. lacken är också fin. den är inte stylad mer än att någon av föregående ägare sänkt den. och sen är det vita blinkers fram men inte bak. och satt i större högtalare bak på ny hatthylla. Kan ordna en bild om det underlättar lite kanske | |
|
Ca 25-30.000 kr om miltalat är 20-25.000. Hur är det med rosten? Bra färg och det är också bra att den är i orginalskick. Mr C |
|
|
Här är en dålig bil ja hade på datorn. Det finns en gnutta rost på nederdelen av framskärmen.. man ser den när man byter hjul. Länk ---- Nu ska Mercan bort. ska skaffa en bmw igen! Har du en e38 till mej? |
|
|
Dålig "bild" ska det va såklart! detta trådlösa tangentbord tappar bort bokstäver om man skriver för fort... =) ---- Nu ska Mercan bort. ska skaffa en bmw igen! Har du en e38 till mej? |
|
|
Ganska ovanliga, men rätt så snygga fälgar tycker jag. Vad är det för några? Det ser lite ut som borbet A. Jag tror också på att hon bör få 25 för den, kanske mer om skicket är bra. |
|
|
C.Douglas : Jag tror det står Ronal på fälgarna om jag inte minns fel. finns det några fälgar som heter så? Funderade på att sälja bilen med bara 15" hjulen (dubbfritt) Eftersom man sällan får mer betalt för bilen om det är 2 uppsättnigar fälgar. ---- Nu ska Mercan bort. ska skaffa en bmw igen! Har du en e38 till mej? |
|
| Ok jo Ronal har jag haft på min 525 touring har jag för mig, de var också rätt ovanliga. Hmm det där med att sälja utan sommarfälgar har jag försökt, de ville bara prutas ännu mer då :/ | |
| Ps. Det slutade med att jag behöll vinterdäcken istället :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.