|
|
|
|---|---|
|
Jag har alldeles för många däck liggandes hemma, och nu funderar jag på vilka jag ska behålla till bilen och vilka jag ska sälja. Har lite beslutsångest att välja. Så vad tycker ni? Välj 2st! Så ska vi se vilka som får flest "röster' :) (ursäktar dåliga bilder och smutsiga fälgar) 1. Länk 2. Länk 3. Länk 4. Länk Tpf/ H «Once BMW, always BMW» | |
|
Alternativ 1 och 3 hade nog blivit mitt val... Dvs. att behålla =) Alternativ 2 hade åkt på en gång... Eller så säljer du hela bunten och införskaffar dig nya och än finare fälgar!? =) //A... |
|
|
Håller med alt.2 är jag inte förtjusta i, bara det att det ligger nya däck på dem.. Kan ju inte sälja hela bunten? Ska jag köra på skivorna? ;) Tanken har slagit mig, men vet inte vad som är rimligt att ta för priser. «Once BMW, always BMW» |
|
|
Behåll 1 och 4. |
|
|
1 och 4 ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| 1 & 4. | |
| behåll självklart 1:an! | |
|
Tack alla! Som ni kanske ser så är BMW loggan på 4:an väldigt "gulaktiga". Hur skall man få dem snyggare, eller har dom alltid sett ut så? «Once BMW, always BMW» |
|
|
som tidigare sagt 1 & 4. eller så säljer du 2-4 och köper dessa Länk angående priser på fälgar så beror det mycket på hur bra däcken är i när det gäller dom här fälgarna som är ganska vanliga. sen beror det ju på smak och tycke iochförsig. men du kan finansiera schysstare fälgar delvis åtminstone. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.