|
|
|
|---|---|
| Någon som kan tipsa om snygga 19" med hyfsat djup kant, svarta och krom går absolut bort. Ös på nu : ) | |
| Har förövrigt kikat runt på både blocket och google tex. | |
pg_ice |
Dotz Mugello Länk Breyton Spirit Länk Dotz Mugello 19" ligger högt på önskelistan här |
pg_ice |
Länk Länk |
| Så där ja nu börjar de likna något Breyton Spirit lär nog inhandlas snart så länge ingen annan lyckas föreslå nåt bättre : ) | |
|
Breyton är lite dyrare än iforged som är äkta split till skillnad mot Spirit som endast är fusk-split. Rek iforged: Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Breyton är en personlig favorit - undrar varför..? =) Annars kommer lite andra tips på fina fälgar; * SAT R.S. Länk * BBS Lemans * Rial Daytona Race Split |
|
| Razvan~ FS Aero Brushed Aluminum på länken som du bidrog med hade suttit som en fläskläpp på min bil fast 19" så slipper jag köpa nya däck : p | |
| För dem som är intresserade av Dotz mugello fälgarna finns dem även på Gummihuset till mycket bra pris. | |
|
En fråga med, e sugen som fan på ett par Mugello fälgar, men ska man ha 8 eller 9" bred fälg vill ha så breda sulor som möjligt. Har en m3:a som är sänkt 25mm. Vad får jag på för bredd på en 9" fälg? Vad är en 9" fälg gjord för, för bredd? |
|
| Tjuven; Inget som passade? | |
| kolla in Beyern Mesh också | |
pg_ice |
bmw89: Mugello finns bara i 8.5 och 9.5 i 19" bilden på M3an jag postade sitter det 8.5 fram och 9.5 bak med 215/35 och 235/35 mer bilder på den här: Länk |
| Tvesovla jodå SAT R.S. var ganska heta dock så har jag en så länge bara hittat dom på tyska sidor och jag kan inte tyska : ( så vet inte om priset är för 4st eller per st | |
| PG.ice: Jag tänkte på 18" till min och dem fanns i 8 och 9" | |
|
Länk Finns mycket snyggt! Kanske mest 20" men ändå inspirationskälla! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.