|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle gärna vilja ha rondell fälgar på min e36:a Men det verkar inte som det går eller? Vad är det som inte går igentligen? Det är dessa fälgar jag menar: Länk | |
pg_ice |
funkar inte dom är ju grjorda för 5 serien. 5 serien vet du väl vad som skiljer mot 3 serien? |
|
mm, men frågan är ju vad som skilljer? Navhål, ET? Kommer dem för långt in går de ju alltid spejcra(stavning) ut. |
|
| Blir nog tvärt om, de kommer för långt ut när du har mycket högre ET på E36 än tex 5-serie. | |
| Ok, då var det en annan sak. Surt då jag gillar fälgar med kant. Mina 18" alpina får rulla vidare då. | |
| Kan ju alltid fräsa bort lite på fälgen så et:n minskar. Bara det finns nog med gods på fälgen så den håller. Mvh | |
pg_ice |
bmw89 gillar du fälgar med kant så kika på sånna jag har rätt bra pris på dom också Länk Realcar Comptech Silver Alloy 18" 8.5 Länk |
|
Jag har Y-Rondell på min m3 e36, dem är 17"x8" och ET 37, slänger jag på dem på en 5 serien så går dem för långt in på 5 serien, desstu mindre et destu längre in går fäljarna, mer et = fäljarna sticker längre ut mvh aoc |
|
|
aoc: 5-serie tex. E34 har ET20 original. Då stämmer ju inte det du skriver. E36 fälgar går för långt in på en 5-serie ja. Det medför att desto mindre (lägre) ET desto längre UT går fälgarna och vice versa. pg_ice: hade jag sett att de där fälgarna fanns innan jag köpte mina hade jag inte tvekat, grymt snygga! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.