AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.798

Webshop komplett med BMW tillbehör?

Istället för att beställa från 20 olika ebay säljare skulle jag vilja hitta en webshop som säljer det mesta vad gäller interiör och exteriör bmw styling t.ex.

//M Växelspaksdamask
//M-knopp
Shortshift
//M Nummerplåtssarg
//M Grill-emblem
//M Pedalset

spelar ingen roll om det är i tyskland eller liknande.
Här kommer lite länkar;

Länk

Länk

Länk
Schmiedmann hade ju faktiskt nästan allt.

Den danska sidan är ca 50kr billigare på varenda liten pryl än den Svenska, så jag tänkte beställa därifrån. Men när jag ska registrera mig så kan jag inte välja sverige som land! Får man inte beställa från Danmark???

Måste jag betala tull på grejer från danmark också?
An
779
Anders Olsson
M Coupe 99:a
ingen tull inom EU! =)))

Mmm Coupe
Jag var registrerad på den danska sidan förut men nu är mitt konto där raderat. Antagligen vill de inte skeppa därifrån nä det finns en svensk filial.

Priserna på den danska sidan är i danska kronor så där är den största skillnaden. Med svensk valuta och svensk frakt så tror jag inte det skiljer så mycket.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Schmiedmann har väl dessutom en butik i Kungsbacka nu?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Du har inte funderat på att gå in hos din lokala BMW-handlare, njuta av helheten, handla lite grand och inse att en originalmiljö inte är så tokig?

Även om BMW enligt min enkla åsikt inte tillverkar fordon efter samma kvalitetsvärderingar som för 10 år sedan så är ett medlemskap i BMWCS(rabatt på originaldelar), träffar och en trevlig butikspersonal som ger god service iaf mer värt för mig.

Lycka till i de val du gör oavsett vad du heter eller har för kläder så är BMW det som är intressant.

Mvh
Asken
Jag är tveksam till att Molin Bil i Sundsvall kan fixa fram de tillbehör jag söker. //M Regplåtssarg, //M växelspaksdamask mm är ju inga orginalgrejer vad jag vet.
ma
314
makeba
635 Csi -83
Z4C 3.0Si -07
Alpina B3 3.3 -00
Schmiedmann har sommarerbjudande v. 29-30 och lämnar 10 % rabatt på hela sortimentet vid köp eller beställning i butiken. Skulle beställa delar, men då fanns det inte hemma och i Danmark har de semester 2 veckor så det var lång lev.tid på delarna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.