|
|
|
|---|---|
|
Har sökt och hittat en del gamla trådar om att uppgradera E39 Business-bandare till digitala ljudformat, men som sagt, det är gamla trådar och ingen verkar längre sälja CD-växlare och bara BMWs svindyra originalväxlare återstår. Den är därför inget alternativ. Har kollat lite på www.densionsweden.se och hittat en trevlig grunka kallad icelink gw300 där man kan plugga in både iPod och minnen via USB till cd-vävlaringången på bandaren. Finns det andra alternativ än denna för att få in digital media i min gamla bandare? Hur har ni andra gjort? ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 | |
|
www.connects2.com eller töcke här: Länk har man bara business bandaren med CD-växlar styrning kan man välja på MP3 spelande växlare eller div "icelink" liknande attiraljer... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Tack för tipsen. Det verkar ärligt talat inte finnas så mycket att välja på, särskilt inte om man som jag gärna har svensk support ifall något strular. Prylarna, från Grom Audio, på eBay var dock intressanta med sin vettiga prisnivå. Fast tanken på att koppla en hårddisk via icelink gw300 är klart lockande. Jag har kollat i bilen och hittar inga kablar till CD-växlare i bagaget. Så att utan att ens ha fördragna kablar satsa på en utdöende växlare känns inte alls rätt. För utdöende är just vad cd-växlare verkar vara. ------ BMW CS #04839 |
|
|
BT/3,5plugg/USB på lämpligt vis i bilens främre regioner är nog taktiken ja för vem vill byta skivor där bak i bilen?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag har hittat denna lite enklare variant: Länk Skulle bli ca 925kr inkl. frakt. Är klart intressant då man nuförtiden har mp3-spelare i mobilen som man ändå (nästan) alltid har med sig. Är samma som säljer t.ex. Intravee 2 som det skrivits om i liknande trådar. Denna jag nu hittat visar förstås inga ID3-tags men det kan jag leva med. ------ BMW CS #04839 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.