|
|
|
|---|---|
|
Hej på samma gata jag bor på har det tillkomit en vinröd 635csi. Har aldrig sett en 635 här förut och nu undrar jag vems gamla bil det kan vara. gatan heter heljestrandsgatan. kanske den nya ägaren finns här=) Mvh Fredde FREDDAN | |
|
Nog borde du sett minst en 635 på din gata =) /Grym |
|
|
haha njae jag har ju inte bilen på gatan utan i ett garage några hundra meter bort så näe=) Hur går det med den grå då snäller? Själv har jag ställt av min då pengarna tog slut,haha ferritat knäckte min ekonomi totalt. Funderar på att kompressormata den, vad tycker du om det? Mvh FREDDAN |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Du har sett Bosses bil i år för mycket, hör jag! =) Mvh Patrik |
|
Hej hej Den grå har det gott, nybes UA. Dessutom hamnade den på tre (jaja inte hela bilen) bilder i BB =) Planeringen för vintern håller på och rotar sig. Jag har också funderat lite på kompressor. Men det får nog stanna vid endast motorbyte till vintern. Vill ju hinna bli klar till våren och bankarriären. Ser dock ut som om jag måste bygga ett garage först =( Patrik, kan man se för mycket av e24:or ;) Trevlig lördag Snart Full&Glad |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Absolut inte! Men Bosse jag nämner,äger en respiratorförsedd E9:a. ;-) Mvh Patrik |
|
Det ä svårt att se för mycket på e9:an också. Den e mé på min vill ha lista! /Bosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.