|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Årets Knutstorp avverkat och idag är det inget kul väder. Tack till arrangörerna som slitet så och tack till Micke för massor av fina bilder. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Svängde förbi på söndag. Var trevligt att träffa folk helt klart. Var första gången jag lyckades pricka in det och ska lätt dit nästa år igen =) |
|
Första gången jag var med och de va grymt. Tråkigt nog så slutade träffen ganska så fort för mig i räcket men jag kommer igen nästa år med nått värre. Förresten är det någon som har fler bilder från första dagens gatbils körning eller på min 120?? Tack för en grym träff alla som arrangerade! |
|
|
Mycket bra bilder Micke, tack för det. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Lite kort i bloggen. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
kul träff!. Mkt fina bilder micke, tack! mvh olin |
|
|
CooperVickis, Skönt att höra att du är OK, jag gissar det är värre med bilen.... Men det såg bra ut innan räcket kom i vägen ;) ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Kan bara instämma. Tack Micke. Mvh:Jonas B. |
|
|
CooperVickis: jag har några bilder från efter räcket attackerade din bil om du är intresserad. ___ //Ulf |
|
|
Tack ska du ha Tinne :) Vet faktiskt inte hur de blir med bilen men försäkring har jag ju iaf så det ordnar sig på nått sätt. Får cykla till jobbet tills dess... Finns det ingen som har bilder innan crashen?? :D |
|
|
CopperVickes: Vad var det som hände? |
|
|
Det gick väldigt fort så exakt vad som hände är jag inte säker på men jag lättade över krönet så låg jag på fyrhjuls sladd först men sen fick jag nästan tillbaka den fast det var för sent. Hade förmodligen vart bättre om jag hade låtit den snurra runt men samtidigt så kanske jag hade åkt tillbaka ut i banan igen då och då kanske nån annan hade kört på mig. Man kan ju aldrig veta vad som hade hänt om man hade agerat på ett annat sätt men jag fick ju inte en skråma och nån annan skadades inte så det kunde väll knappast gått så mycket bättre förutom att bilen kunde klarat sig bättre. Men den är ju försäkrad så det löser väll sig också. Förresten tack till ambulans personalen och alla som hjälpte till med bilen och allt. |
|
|
Har lagt upp ett par bilder från träffen i min blogg Länk ___ //Ulf |
|
|
CooperVickis: Här är två bilder på din bil, före snedsteget. Länk Länk Hoppas att du inte får strul med försäkringar, har nämligen varit i samma sits.. Alla bilder från helgen finns här: Länk //LeWaN www.fjollrosa.se |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
ja, försäkrningen brukar ju inte gälla vid "tävlningskörning" |
|
BMW Originalförsäkring har jag för mig gäller även för dessa "event" men har man ett annat bolag kan det kanske bli lite mer problematiskt... ___ //Ulf |
|
|
En helt underbar helg! Blev nästan 100 varvs åkning utan missöden! Fick dock en uppsätting skeva bromsskivor plus en uppsättning väldigt sömniga däck =) Annar är ja mycker nöjd med bilen Kw 3 chassie och ställbara topplagringar från Millway inhandlades till denna säsongen. Längtar redan till nästa år. Stort tack till alla som fick allt att lira 100% In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
LeWaN: Jag har Bmw-originalförsäkring så det ska inte vara några problem vad jag har hört än i alla fall. Förresten jag länkade till bilderna på Schmiedmanns hemsida tänkte bara kolla om det är ok?? Ha de! |
|
|
CooperVickis: Inga problem, kör på! //LeWaN www.fjollrosa.se |
|
|
Var en riktig trevlig träff. Kul att se din Individual 750,Maverick_750rr. Synd bara att du parkerade så långt bort.Dom flesta missade nog härligheten.Nästa år får du parkera nede vid banan. Här kommer mina bilder. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.