|
|
|
|---|---|
|
Hej, Håll ögonen öppna för billiga M3 replikafälgar för 3-serien med Dunlop Sport Maxx på. Dimensioner: Fram 19"x8.5" 235/35 Dunlop Sport Maxx Bak 19"x9.5" 265/30 Dunlop Sport Maxx Nyskick på både fälg och däck Kom ut till bilen idag då stod den på backen. Någon gång mellan 04.00 och 08.00 var tjuvarna framme, bilen stog på 4st plastbackar och alla muttrar låg prydligt bredvid inklusive låsmuttrarna som inte har någon fom av åverkan på sig, ser helt nya ut, så tjuvarna måste haft exakt rätt låsmutter med sig. Bilder Länk Dom snodda fälgarna: Länk Hade tyvärr inga bilder på däck med fälg. // Thomas | |
|
Vilka idioter. Klara sig skivorna? |
|
|
Osäker på om blogger-bilden funkar, här är en annan Länk |
|
| Den stod på skivorna, så jag gissar att det blir byte av samtliga skivor, vet inte heller hur kjolpaketet klarade sig, ska kolla med verkstaden sen | |
|
Helt sanslöst, hoppas den är helförsäkrad. Du bor i Smedby såg det ut som på bilden? Mvh |
|
| Jag noterade samma sak som rob, dvs att det ser ut som Smedby. Under mina trettio år som bilägare har jag haft två inbrott, båda under en kort period då jag bodde i Smedby i Väsby. | |
|
beklagar verkligen! men friskt vågat med tanken på att bilen var relativ ny och säkert utrustad med larm, men gick larmet? |
|
| Stämmer att det är smedby, vet inte om larmet gick, har originallarmet tiltsensor? | |
|
Ja, det har tiltsensor - min verifierades på bilfärjan när vågorna började gå höga. Den avaktiveras om man trycker en extra gång på "larm på"-knappen. Fick jag lära mig då ;-) Tomas, grymt tråkigt med bilen. Hoppas det löser sig smidigt. /ElakaKatten If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep. |
|
|
Ja när ska folk lära sig skillnaden på mitt och ditt... Tråkigt! Väldigt snygga fälgar, får man fråga vart du har köpt dem och pris? |
|
| Köpta hos Richie Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.