|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag är faktiskt supernöjd. =D Den går t o m bättre än BMW uppger. Den går tyst, bekvämt, rätt snabb, förvånansvärt praktisk. Det enda felet jag kan komma på är mig själv. Hehe... Jag vill alltid ha nåt annat. Spelar ingen roll vad jag har så kommer jag på att jag nog ska prova nåt annat. Vanligtvis så vill jag ha nåt snabbare. Och så blev det även i detta fall. Kom lite på kant med AC Schnitzer. Så det blev aldrig nåt trim i denna bil. Men nu ska det köpas nåt som är snabbare original. Så blir det en 5 serie som bruksbil (har ju hund). Hunden har dock aldrig varit nära min 135. MVH Morgan. |
|
| vad ska du köpa för något nu då | |
|
Då jag för en gångs skull vill ha en RIKTIGT snabb bil. Och en bil som är förarens bil (utan abs och annat trist). Så det lutar åt en TVR. Men en BMW 5 serie som bruksbil. MVH Morgan. 2 turbos är bättre än 1 turbo. ;-) |
|
|
Haha, okej - jag är precis likadan... =) Angående hund så förstår jag dig, min dog har då aldrig fått åka M coupé men när jag hade tourings (E46), fick han åka med - dock aldrig i kofferten då jag anser att utrymmet längst bak är en krockzon som heter duga - bättre då med trepunktsbälte och överdragsklädsel i baksätet. Lycka till med de framtida köpen! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.