|
|
|
|---|---|
|
Måste bara dela med mig av en rolig händelse här utanför butiken. Man upplever ju ganska ofta att barn som sitter kvar i en bil gärna fingrar på allt och då särskilt signalhornet. Dock brukar sådana spratt inte vara så länge. Men idag höll tutan i sig. Läääääääänge. Med några få pauser. Och sedan Vääääldigt länge igen. Var då tvungen att gå ut och titta närmre på fenomenet och vad ser jag? Jo en liten hund(!), stor som en råtta med framtassarna på rattkransen och bakbenen på rattnavet (tutan). Inte förrän efter flera minuter och många åskådare senare bestämde han sig för att lägga sig instrumentbrädan istället. Jaja, ett gott skratt förlänger livet! :) MVH Stenis | |
| Hehe. Vad lär vi oss av dett? - Lämna aldrig en hund ensam i bilen - för hundens egen skull. | |
|
Själv lämnade jag hunden i min bil utanför Max i Ö-vik... efter ett tag blev det lite uppståndelse kring bilen... Visade sig att larmet gått med den effekten att Snobben (min hund) formligen velodromade runt i bilen :) Han gick till sig efter en stunds klappande dock... Inga djur skadades i skrivandet av detta inlägg :) A brilliant mind trapped in the brains of an idiot. |
|
|
när man lämnar en hund i en BMW ska man tänka på att larma två gånger efter varandra. Då stänger man nämligen av rörelsesensorn i bilen, så larmet inte går när hunden rör sig. Sen tänk på att hundar inte kan svettas, så de blir snabbt överhettade och dör om de stannar kvar i en varm bil för länge. __ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.