|
|
|
|---|---|
|
Har kikat lite på denna bil Länk Synpunkter ang bil, utr pris mm Dallas Länk | |
|
Vad gäller utrustning så ser det ut som det har den automatiska klimatanläggningen, inte den manuella som finns med i Advantage paketet. Så det är ju ett stort plus. Och visst har denna 177 hk om det är den uppdaterade varianten, den tidigare hade 163 hk om jag inte minns fel. Och givetvis bra med effecient dynamics som sänker förbrukningen. Det enda jag saknar är USB, men det kan man ju klara sig utan. Priset tror jag ligger i rätt härad, jämför med vad bilhandlare tar och gå ner x antal tusenlappar för uteblivna garantier mm. Lycka till! Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Bavaria1: det är en bensinare. Den var riktigt läcker med m-paket och solidröd lack. // Erik |
|
|
Om man köper en så pass ny bil privat eller på bilhandeln har ingen större betydelse eftersom den fortfarande har 1 års fabriksgaranti kvar. Det enda som i praktiken skiljer är ju ev finansiering/inbytesbil som man då får fixa själv. Prismässigt verkar den ligga rätt, kanske går att pruta en tiotusing till om man gör en snabb affär och marknaden är sval. Eller mer om säljaren har panik! Har den mest nödvändiga utr, alltså M-pkt, klima, farthållare och xenon, jag skulle betala rejält mycket mindre för en bil utan detta. Resten är ju ett plus men knappast något man betalar extra för. Infällbara backspeglarna är iofs inte dumt, det saknar jag på min bil! Personligen skulle jag dock aldrig köpa den eftersom röd är den färg jag tycker absolut minst om, oavsett märke och modell... ;) |
|
|
Jonas T: även på Ferrari? :) |
|
| Jag skulle leta efter en 120d 177hk, mycket roligare att köra. | |
| verkar vara ett riktigt bra pris och den ser väldigt bra ut.. hade nog dock också velat ha en diesel.. 118d eööer 120d | |
|
Tack för era snabba svar, har inte så bra koll på 1-serien Dallas Länk |
|
| Hade helt klart valt blå eller röd om jag varit i inne på en 1-serie - synd bara att imolaröd inte tillverkas längre - ngn som vet varför!? Men karmosinröd är ligger inte långt efter gällande snygghet! Extra roligt att bilen besitter 170 hästarn och inte 150 och naturligtvis är m-paketet ett STORT plus! | |
|
Som utgångspris är det helt ok, den ska dock ner till 210 el. under för att du ska få godkänt som köpare. Jag sålde min och jag vet fler som sålt sina 120iM för summor i den trakten, liknande utr. och liknande antal mil. Lycka till! Mvh, /Wille |
|
|
Tackar för svaren, blev en 120i 08:a som gått 580 mil. hittade den hos BMW Group i Mölndal, Göteborg. Titansilver metallic med M-paket och lite andra paket. saknade tyvärr Xenon men kan ju inte välja allt på en beggad bil. Dallas Länk |
|
| Trevligt val - grattis till en trevlig kärra! M-paketet gör mkt! | |
| grattis till en kanonfin bil.. nu vill vi ha lite bilder ;D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.