|
|
|
|---|---|
|
Nu vet jag vad som krävs för att fylla ut hjulhusen på en VW Touareg: 24 tum! Säger 24... Det var tvåtons (antracit/krom) splitfälgar i supersmal femekerdesign. EXTREMT. De passade inte särskilt bra till den karossen i mina ögon. Min bil var parkerad bakom, och mina 18" påminde plötsligt om något som skulle sitta på en Nissan Micra från 86 :-) Skulle vara kul att höra andras erfarenheter. Har sett något värre i fälgväg (Monstertruckar o dyl undantagna)?! | |
|
Ja. En Hummer med om jag inte minns fel 26" eller 28" fälgar. Passar inte riktigt bra med sådana fälgar på terrängfordon. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Den hade jag också velat se! :-) | |
|
Ägaren känner sig säkert jättesmart men intelligenta bilförare från en bra bilproducent vet att Original i valfri storlek är en situation få fattar hur bra det är. Gentlemen åker rätthjulsdrivet.... Styrning fram, drivning bak.... Balanserat chassie.... Mvh Asken |
|
| Helgeson, schysst artikel i BMW CS tidningen :) | |
| Såg en Chrysler 300 med 255/30 R24. Tror inte den bilen är så bekväm att åka i.. | |
|
Lågprofil skall vara med måtta om det skall vara snyggt. Att se en fin bil med jättefälgar och bara lakritsremmar till däck ser bara konstigt ut och är troligen vansinnigt obekvämt att åka på. |
|
|
samuel2: Tack - det värmer! Lustigt bara att jag aldrig orkar korrekturläsa ordentligt innan jag skickar in något. När det väl är tryckt ser man felen direkt... Mvh Helgeson |
|
| spider: det var ganska exakt så jag upplevde Touaregen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.