|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag letar just nu för en M3 competition och har hittad detta bil som jag tycker är jätte interessant: Länk Det står att den har competion package men: 1. Fälgarna är int CSL fälgarna 2. Ratten är klädd in Alcantara men har alla vanliga knappar. Ska ratten inte bara ha en "Track-Mode" knapp? Vad tycker ni om bilen? Tack och hej, jag är ni :-) | |
| Länk | |
| Tack! | |
|
BMW M3 Competition SMG II Svensksåld Sportkupé -05 Titansilver 2.950 mil Pris: 385.000 kr Nytt pris: -1 kr, tidigare: 385.000 kr Paulssons Bil,Helsingborg |
|
| Den i Helsingborg er vist tidligere ägt af "BMW Föreutvikling" och andvendt som kursus bil. Et kursus jeg selv har gået (kannon kursus)... Men jeg kan sige at det er ikke en bil jeg skulle köbe... | |
|
Hej! M3 Competition i Helsingborg är min bil, och det stämmer att den gått hos Förarutveckling tidigare. Men alla slitdelar är bytta, inklusive bromsar, däck, bussningar, länkarmar, mm. Frontstötfångare + huv är lackat pga stenskott. Jag jobbar själv som säljare på Paulssons Bil, och bilen gicks mycket noga igenom innan jag köpte den av Förarutveckling. Jag har kört bilen i 900 mil och aldrig haft något som helst problem med den. Kommer sakna den när den säljs. Även jag har gått M3 2-dagars kursen i Falkenberg och kört just den bilen. Och visst, bilarna får bekänna färg, men dom är också väldigt noggranna med att köra ett kylvarv innan man går in i depå osv. Och något bus-körande tolereras inte av kurs-ledarna. Det är till och med så att det satt en brytkontakt under huven, som gjorde att det var omöjligt att stänga av DSC. Så eftersom alla delar som kan ha slitits på denna bil är utbytta, så förstår jag inte kommentarer som t.ex. den stormdk skriver. / Gustav Stjernberg |
|
| Jag köpte den anndra M3 Competition som ståg I karlstad till min son. Inga som helst problem med den heller! | |
|
Hellre en bankörd bil än en tokkörd gatbil!! Banbilarna får mycket mer vård i min mening. _____________________ Mvh, Fredrik |
|
|
Och jag köpte den från Solna som också gått där nere på Förarutveckling. Har inte heller haft några som helst problem med den heller... Den har dessutom gått 5 dagar på bana under sommaren utan några som helst problem. Så frisk o kry är den allt. Körde på Gotland ring Tis, Tors, Lör v.27 och den var mycket lättare/roligare att köra än kompisens. Jag tackar Comp. package för det. Mycket mer exakt i styrningen samt att det hårdare stötdämparna och större bromsskivorna gjorde sitt till den totala upplevelsen. Polaren som var med med en "vanlig" M3:a sa att Comp. package is the shit:-) Ville bara dela med mig lite av sommarens aktiviteter samt slå hål på alla myter ang. dessa bilar. Den som köper en M3:a och tror att den gått lugnt är nog väldigt blåögd. Förarutvecklingsbil eller inte.... M.V.H Dennis |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.