|
|
|
|---|---|
Krister L |
Efter att ha sålt min 523-96 blev steget (ner) till a**i för långt och jag letar nu efter 528. Jag lyckas dock inte få något grepp om prisbilden? Vad är värdet på en standardutrustad (inkl skinn) importerad 528ia -98 med 7500 (verifierade) mil på mätaren? Vad är värdet på samma bil med 12 000 mil på mätaren? Tacksam för hjälp - vill köra bmw igen! |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Finns 20st 528 96 på bmwbörsen allt från 119 och 190 beroende på skick o miltal.om du hittar någon jämnförbar bil där så har du ett pris att utgå ifrån. Sedan finns ju olika bilsajter att jämnföra med.och det är nog bästa sättet att bilda sig en uppfattning. För prisbilden är ju skillnadsmäsigt väldigt stor. men en import med gar,7500mil 150-170 nånstans är väl rimligt att kunna betala för en fin bil. MVH Hasso |
Krister L |
Hasso: Jag tror att jag har kollat alla (?) bilsajter men precis som du säger så varierar priserna oerhört. Dessutom så är ju utannonserat pris ofta ett helt annat än det verkliga priset. Men jag kan hålla med om att 150-170 kkr låter rimligt. Någon som har köpt eller såld 528 nyligen som kan ge exempel på pris? Mvh Krister |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.