|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Vore inte helt fel. BMW:s sportigaste bil genom tiderna. Men den kostar ju därefter också. Får ju en spirrans ny M5:a för samma pengar. |
|
|
Jag bedömer att jag själv (högst personligt, vill jag påpeka) skulle vilja ha M1:an ungefär 12ggr mer än en sprillans M5:a. M1:an är unik och fantastisk, en M5:a är en dussinbil. Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
De ser bara så jä*la grymma ut!! önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' Line 1: Incorrect syntax near 'IP'. ??? |
|
|
BMWCoupe: Kopiera inte förbi sista "synliga" tecknet i adressen. Prova att markera ett inlägg och titta hur det ser ut på slutet... typ "IP: 217.163.5.253" Du måste fått med en del av den "dolda" texten. /joh |
|
| Hade lite bråttom där, var så sugen på att titta :) tack joh! | |
|
Länk lite mera bilder här på en röd med bilder på inredningen ...ha begäret minskar ju inte direkt |
|
|
min bild blir jävligt offtopic och är en aning nygammal. men devil-/angeleyes är ju bara förjävla rart. Länk |
|
|
ja visst var det offtopic men jag håller med.... jävlar vad snygga dom är. Skulle vilja ha såna på 735:an Drive It Like You Stole It |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.