|
|
|
|---|---|
|
Hej alla kunniga. Jag är på jakt efter ett kopplings schema över org slutsteget i e34:an med stora ljudpaketet. Nån som har nån länk eller kan ge mig nått tips så skulle jag va väldigt tacksam. Beemer 4 Life! | |
|
Hej! har du fått reda på nått? Är nämligen ute efter precis samma sak som du.. |
|
|
Tyvär inte, Jag klippte kablarna till bakre högtalarna så jag kan balansera ljudet till basen. Beemer 4 Life! |
|
| okej.. En fråga till har du orginal stereon i bilen? ska nämligen sätta dit en ny men det går ju inte när man har orginal slutsteg? | |
|
Jo allt orginal finns kvar men ska du byta allt så är mitt tips o skrota steg o allt o dra nya kablar från huvudenheten eller steg eller va du nu ska göra. Beemer 4 Life! |
|
| okej.. jo är rädd för att jag måste dra om alla kablarna.. men att det inte ska finnas en adapter som gör att man kan sätta dit en vanlig stereo? | |
|
Hur menar du nu? Byta ut orginal huvudenheten till en eftermarknads stereo? Jag kör med en lite äldre Sony den kom med en adapter som passar bolt on i bilen. Beemer 4 Life! |
|
|
ja exakt det.. jasså kan du skicka kort på en sån adapter då? För ja hittar då inget som passar.. sterreon startar å så men det låter ju inget ur högtalarna. |
|
| Powerposta din mailadress så kan jag skicka info om adapter. | |
| Här har du den fred_1988@hotmail.com | |
| Mail skickat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.