|
|
|
|---|---|
|
Ska ut och åka lite i sommar med bilen.. Och varje gång jag åker så saknar jag mugghållare! Är det någon som har något bra tips? Finns det någon orginalhållare man kan montera? Bilen är en e46 touring -03 | |
|
Nummer 8 i länken kanske kan funka? Länk _________________ Tobias Andersson |
|
|
...nummer 8 kostar runt 2-300 kronor på bmw har jag för mig. Har du som jag att du har en telefon där istället kanske följande är ett alternativ: Länk "Nu vill jag ha en Z4 Coupe 3.0Si" |
|
|
Nr8 är grymt bra, bytte ut telefonhållaren mot den på min M3 E46. Har för mig att man måste köpa till myntfacket också för att det ska passa. Och de går garanterat inte på 2-3000 på Bmw......... |
|
| men har ni armstödet? Den skall altså sitta där jag har den lilla skjutbara luckan!? Måste jag ta bort den luckan då? | |
| Länk <-- Så ser det ut i min bil! | |
| Ja, mugghållaren ersätter facket med luckan. | |
|
Min bil har likadan konsoll som din bil och det är jag nöjd med, det skjutbara locket är bra och snyggt. Dricker gör man utanför bilen när man rastar och sträcker på benen ;) _________________ Tobias Andersson |
|
|
Jag har gjort precis den operationen att jag bytt ut facket med skjutluckan mot mugghålare + myntfack. Det kostade 215+235kr. Mugghållaren är ju fulare än luckan, men det är väldigt skönt att muggarna står stadigt de gånger man vill ha sådana i bilen. |
|
|
Jag bytte ut hela mittkonsolen på min e46 så att jag fick mugghållare och armstöd. Kostade runt 2500kr på BMW. Var enkelt att montera, tog mig ca 40 min och jag är inte någon mek. |
|
| Jag köpte från mannen i länken som superstar länkar till - utmärkt passform och blitsnabb leverans! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.