|
|
|
|---|---|
|
Hallå, En polare till mig har precis köpt sig en fin 525a. Killen som han köpte den av hade kommit över ett par kåpor som man fäster under dimljusena i fronten. Enligt den förra ägaren så ska det likna 540 fronten då dom har intag för luftkylning till bromsarna.. Finns dessa att köpa någonstans till en vanlig front som jag har på min 525a? Mvh Andreas | |
|
Google cache: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Finns också en beskrivning på tyska: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag gjorde det på min e34a förut. Köpte båda luftintagen på BMW, ca 500 kr styck. Jag följde guiden som Erik länkade till...Gick ganska enkelt. Min bil Länk |
|
| Oj, ja det var kanske lite mer än vad jag trodde dom skulle kosta.. Finns det inga kopior typ som man köper lite billigare då? | |
|
Det finns inga kopior. Annars kan du ju leta efter en komplett 540 stötfångare men du landar nog runt samma peng ändå... Men ärligt talat, om du tycker att 1000 kr är mycket för det, spara då dom pengarna till service istället. |
|
| mjaa, 1000 kr för ett par plastbitar känns lite onödigt spenderade pengar ja. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.