|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja denna sidan har jag under favoriter, har kolat lite men ej läst så nogrant. MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
| Det finns både helt utan steg och med steg utan dsp samt med steg och dsp i E39 , har du inget steg så har du lika som mig dvs original driver radio-modulen alla högtalarna men i din bil sitter väl steget längst fram under bagagerums golvet och inte bakom cd-växlaren(dvs om du har ngt steg). | |
|
ok ska kolla det imorgon, men tvivlar på det. MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
|
Japp det fanns steg under bagagerums golvet! Så med andra ord så kan jag änvända mig avv denna länk Länk eller? Då behöver man ingen lågnivåomvandlare utan koppla in sig som det står och då får man lågnivå därifrån? MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
| Det är väl radiodelen med förstärkare du har hittat,sitter väl en antennsladd i den eller?,går det att få ut lågnivå från den? | |
| Det är väl radiodelen med förstärkare du har hittat,sitter väl en antennsladd i den eller?,går det att få ut lågnivå från den? | |
|
har inte kollat in det, men tror inte att det var någon antenn sladd ditt. det var en massa kablar till den en med blå kontakt och en med vit kontakt! MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
| Det är nog tvtuner/videomodul du hittat då. | |
| tv-modul är en plåtbox i metallfärg och steget är svart har jag för mig , hur ser den ut som du hittat? | |
|
Tittade på boxarna i min och den stora har nr 6 911 221 men på den lilla stod det lite skumt bmw 84.41 - 4 108 516.9 ___ 530iA M-Sport Touring -01 Länk BMW CS 06798 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.