|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Stor motor och taklucka - resten är rel oviktigt. =) | |
|
1) farthållare 2) ac/acc förutsätter abs, servo. Elhissar kan jag leva utan. Elspeglar är praktiskt. Stark motor är trevligt. Så även överladdning..:) |
|
|
Laddtrycksmätare för att se eventuella läckage och en back Norrlandsguld i skuffen för oväntat besök. Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk |
|
fredde 7 |
1)acc 2)elvärmesitsar 3)multiratten ink farthållare 4)galon seats 5)elstolar 6)navi stor motor går före utrustning |
|
1) acc 2) farthållare 3) automat Ångrar bittert att jag inte tog nightvision istället för takluckan. Gissar att nightvision kostar en mindre förmögenhet att eftermontera... Tidigare hade stor motor gått före utrustning men idag så vet jag inte riktigt...man kanske håller på bli gammal? ;) |
|
| Ac skinn taklucka | |
| Lamelldiff | |
|
Jag väljer: Hobbybil: Stor motor, lite utrustning = körglädje Bruksbil: Liten motor, mycket utrustning = komfort Nu blev det så att både hobbybil och bruksbil har stor motor och mycket utrustning, men det kan jag leva med :) _________________ Tobias Andersson |
|
|
1: Acc 2: Sportstolar 3: Aktiv styrning 4: Stor motor 5: Manuell låda |
|
|
Bruksbil:ac, farthållare och liten motor Hobbybil:bra chassie och tillräkligt med hk mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Kan inte vara utan BMW... Skämt åsido, stor motor är prio 1 för körningen, acc och farthållare för komfortaspekten. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vass motor Taklucka ACC Sport/skinn Stor stereo Individual! Mvh Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men det är ju så klart en kostnadsfråga!! Mvh Patrik |
|
Brukis: Skinn, AC, Navi och Automat... __ /Chrille |
|
|
Varför finns det ingen Edit funktion: Glömde ju det viktigaste: Farthållare. Använder den dagligen... Helt underbart ju! __ /Chrille |
|
|
6 eller fler cylindrar. |
|
| 12 Länk | |
|
Skinn är överskattat (ogillar r*vsvetten), taklucka är i princip värdelöst (bara bullrigt). Sånt man inte kan/är dyrt att eftermontera är väl egentligen prio 1, som ACC, farthållare(?) och tillräckligt stor motor. Växellåda med körglädje(M) eller komfort(A) hör väl dit. Sedan kommer *rätt FÄLGAR med _smakfullt_ höga däck!!!2 *CD- och USB-stereo *Vettigt ställe att ställa kaffe-/läskmugg utan att den välter när man svänger eller accelererar! _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Automat, Klimat & Tempomat | |
|
skinn och tygmattor! farthållare är också grymt, och automat på större bilar och cabbar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.