|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag är i tagen och hjälper en kollega hitta sin bil. Det finns dock begränsat med 530I utrustade med M-paket. Vi skall titta på WFD103, jag har gjort den vanliga kollen via vägverket och statistik hos BMW. Bilen har varit ägt av ett kreditbolag (NOR Finans) Och ahr under tiden blivit reparerad för ca 70000 vid ett tillfälle. Hur stor skada genererar en reparation på denna summa. Jag antar att bilen blivit krockad mer eller mindre. Bilen står i Uppsala Länk! Själv bor vi i Norrbotten. Finns det någon som idag, typ nu så vore det kanon... Mvh Marcus Det finns mer än BMW, nämligen SAAB... 39 GRIPEN!! ;-) | |
|
Farsan krockade sin Saab 900 2,0T -97 för en massa år sedan i en rondell. Krockfart cirka 20 km/h. Motorhuv byttes, båda skärmarna, lite ac delar och kylare. Summa 55.000kr. Tvekar inte att gissa att en sådan reparation skulle kosta 70.000kr på BMW idag. Krocken fick inga som helst följdeffekter efter lagning, den kändes precis som innan. Helt nylackad huv och skärmar blev bara en bonus. //Lövet |
|
|
mmm, med tanke på att två strålkastare till 530 kostar 18000:- så kan det ju vara en touch med annan bil... //Marcus Det finns mer än BMW, nämligen SAAB... 39 GRIPEN!! ;-) |
|
|
Finns en till på forumet som är intresserad: Länk Mvh |
|
| Var och kolla på den. Hela bilen är i stor sett omlackad. Syns på lackskarvar samt torrblåsning i dörrposter etc. Rep. enl. BMW ~70k. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.