|
|
|
|---|---|
|
Tänkte lämna in bilen på Guson däck i sollentuna för att få bort små vibrationer jag har mellan 80 - 130 km/h. Någon som har referens från dem? Ligger bra till i pris om man jämnför mot Däckia på ynglingagatan (sthlm). Något annat som just e39:an kan vara kinkig på som skapar vibrationerna? /Linkan | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
hej, sök i forumet på vibrationer och E 39 så kommer du garanterat att ha läsning för resten av dagen många E 39 har eller har haft problem med detta eller då är BMW ägare mer känsliga :) orunda däck skeva fälgar oblanserade däck glappande stag skeva broms skivor listan på orsaker kan tyvärr göras lång och ibland är det en kombination av orsaker |
| Tack för ditt svar! Låter som en balansering är en bra start iaf. Återkommer med resultat! | |
|
Jag har förvaring på Guson och jag har bara bra att säga om dom har även fått 2 kollegor att byta/förvara hos dom. Sedan ligger dom ganska bra i pris. /Alex |
|
| Vad tar dom? Jag tänkte också göra mig en. | |
| Har nu balanserat framhjulen och vibrationerna är nu bort! Kostade 200:- Trevliga är dem oxå! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.