|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
|
"...rolando: när får du den då?? låter som en kanonfin kombination i alla fall.. ett måste är chromeline :D ..." Dom har lovat i månadsskiftet september/oktober, men om leveranserna är lika sena här i Norge som jag har läst om på forumet de kan vara i Sverige, går det väl fort en extra månad... När det gäller exteriören blir den ganska svart med safirsvart och utan chromlister (det är väl bara 6-cyl som har kromlister runt rutorna runt rutorna). Jag skal ta en ny titt på de nya färgerna om jag finner en någorlunda bra färgkarta (har ingen broschyr ännu!). Om där är en mörk grå får jag kanske tänka mej om en gång till men helst vil jag ha den safirsvarta + chromline - om det är möjligt till de 4-cylinfriga - vi får se. Bilen är i alla fall beställd men det är fortfarande tid för lite fintänkning :-)) /Roland |
|
| cazorp! varför är det nummerplåtar på bilen om den är från "byggdinbmw" :-) | |
| stryker de´sista | |
| förtydligande, det är på tyska bmw.de som man kan bygga faceliftade 3-serien inkl. M-sport, teknikpaket osv. | |
| Hämtade utrustningslistan idag. Finns bara comfort, dynamic och m-pkt att välja på. Rattvärme och standardklädsel vertex är det enda som är nytt förutom 2 lacker då. | |
|
finns även att hämta här; Länk |
|
| skönt tryckfel i katalogen ovan för ljudsystem Logic7, billigare än HiFi-systemet ;) | |
| Inget tryckfel.Det förutsätter att du beställt 606/609/eller 663. | |
| Förändringen på M-paketets utseende är ju ytterst marginell! Jag blev tvungen att jämföra två bilder för att hitta något. En kant ovanför nummerplåten och sneda linjer vid dimljusen är vad jag kunde hitta. Ingen vågad förändring direkt... | |
Buspelle |
Utan att ha sett det verkligheten så ger det nya m-paketet intryck av betydligt mjukare linjer. "Stolpigheten" förefaller vara borta. Man kan ju ha fel så länge man bara sett det på bild, men själv tycker jag det verkar vara stor skillnad på fronten jmf gamla m-paketet. |
|
den nya fronten har ju som inbyggda splittersö rolando.. det ska väl gå att lägga till chromeline som extrautrustning |
|
|
".. det ska väl gå att lägga till chromeline som extrautrustning..." Jeg checkar detta! Får se imorron. |
|
|
logic7-priset är en felskrivning, det kostar 12900kr (glömt en nolla) varför skulle annars individual audio (som även det kräver 606/609/eller 663) ligga kvar på 21900kr? |
|
|
Ang. chromline på 3-serien 4-cyl 2009-modellen. Det levereras inte från fabrik, men som tillbehör. Hade inte priset ännu. Gissar på ca 10 000 här i Norge! |
|
| Sverigepremiär blir det på fredag vecka 40! | |
| Och i Norge vecka 39 | |
| på bmw.de kan man nu bygga nya 3-serien... passar riktigt bra i vitt :D | |
|
Kolla in dessa bilder. Vit faceliftad Touring med M-paket. Riktigt snyggt. Länk Länk Länk |
|
| Oj, har de sabbat backspeglarna i faceliften? Tycker de nya är betydligt klumpigare? | |
| Micke, skyll EU på detta. Nya regler när det gäller storlek på backspeglar. Gäller alla nya bilar, tex IS, A4 och C-class. Nu är det bmws tur. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.