|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
330 kostar 392TK alltså upp 6000. Det verkar bli en 330 i år. 0,72 liter milen. På papperet. |
|
|
fastEddie: Har du priset för 325 sedan också? |
|
| Bara för alla Touringversionerna. 325T kostar 326TK men dra av 14-16000 så hamnar det nog rätt. | |
|
Dessa priser gäller sedan, med reservation för tryckfel =) 316i 240 kkr 318i 255 kkr 320i 273 kkr 325i 312 kkr 325xi 336 kkr 330i 376 kkr 330xi 400 kkr 335i 399 kkr 335xi 423 kkr 318d 284 kkr 320d 302 kkr 320xd 326 kkr 325d 336 kkr 330d 380 kkr 330xd 404 kkr 335d 422 kkr Mvh Johan |
|
| Tackar för priserna! | |
|
Till fastEddie (29/7) I fredags (1/8) beställde jag en 318d, manuell, 143Hk, med mye pluss (prioriterade trivselfaktorn med trä/skinninteriör och stora nav, hi-fi etc. framför hästkrafter denna gången). :-) Bor i Norge så blev ganska dyrt....! Men jag är nog inte den förste... |
|
| vad blev det för färg?? | |
|
He-he.. Eftersom jag börjar bli en gott vuxen man blev det ljus interiör med valnöt och beige dakotaskinn. Då passade bara safirsvart metallic. Jag var inne på monacoblå, men det var inte lika harmoniskt. Sparkling graphite kanske hade passat bra, men det var osäkert om det alternativet blir på 2009-modellen. Jag valde också sportstolarna och tror nog är ett gott val, men efter att ha provkört en 2008-modell med RFT-däck på 17" (jag beställde 16"), tror jag nog att en av de första mod. blir att sätta på "riktiga" sulor! /Roland |
|
|
Grattis Rolando men du fuskade! Man ska ju vänta tills broschyren kommer ut :-) Jag har hyrt 118d när jag fick oljeservice på 325n och maskinen ihopa med automat var jag mkt nöjd med. Du kommer att trivas i 318d! |
|
|
Fick veta av en BMW säljare att 335 aut levereras med dubbelkopplingslåda. Inget pris hade han. |
|
| FastEddie, det där låter intressant, gäller det sedan & touring - har du mer info? | |
| Visst.Sedan o Toooring. Nej tyvärr ingen mer info idag. Vi måste vänta. | |
|
Eddie, din livsuppgift nu är att ta reda på mer info! -Soldier, dismissed! ;) |
|
| rolando: när får du den då?? låter som en kanonfin kombination i alla fall.. ett måste är chromeline :D | |
|
Stoppa pressarna! Nu kan man bygga faceliftade 3-serien på BMW.de, Msport ser BRA ut, tyvärr så är grafitgrå metallic borta verkar det som :( dock så verkar den dära BMW-säljaren ha fått det hela om bakfoten, står inget om DSG till 335 touring.. automatlåda med rattväxlar, i vanlig ordning Länk Länk |
|
| nytt verkar även innovatik-paketet vara, om det nu kommer till sverige, innehåller kurvljus, xenon, komfortöppning, aut. avbländning, samt strålkastarspolning - lär väl inte se likadant ut i sverige, för tyskarna vill bara ha 1550 € för paketet! | |
| Du hittar ju bra grejer själv rolando! | |
|
rolando Vad menar du med att man kan bygga faceliftade treserien på bmw.de? De har ju kvar de gamla färgerna! Arctis t.ex. Det är den gamla konfiguratorn för xxx. |
|
|
Eddie: Du menar cazorp ;) Jag byggde nya, faceliftade 3-serie touring på bmw.de, i deras konfigurator - kolla bildlänkarna ovan! Färgerna är ändrade, tex. så finns inte grafitgrå metallic längre |
|
| Hemskt ledsen rolando! f-låt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.