|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
| Har utgått. | |
|
Kommer inte dessa facelift ändringar på Cabrioleten? Fredrick Audi A6 Avant 3,0 Tdi Quattro |
|
|
Nockenwelle: Ok, tack. Många fälgar som försvinner och Sparkling Graphite trots att den är ganska poppis. |
|
| Noterade också Sparkling Graphites bortfall, men antar att de färger som ersätter är snarlika (men med nya namn). Men visst finns det en del annat positivt - rattvärme till exempel! | |
| skulle vilja se den i vitt..ingen som har bild??? | |
|
trevligt att se att lemansblå kommer till M3an, högst troligt att M3 E92/93 får den också. betydligt vackrare än interlagos! |
|
|
Länk Länk lite jämförelser... den nya fronten ser väldigt bra ut |
|
|
Vad tror ni utgångspriset blir för 316i sedan? (249 000 SEK)? Det ser ut som att en facelift av bakdelen inskränker sig till lampor + lucka + stötfångare (dvs inga ändringar i bakre skärmar). |
|
| Gillar faceliften, helt ok. Äntligen har de fått fason på fronten. Detta ser lovande ut. | |
|
Snyggare face lift än den som kom på E46 i alla fall..den blev sämmre.. denna blev lyckad anser jag SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Någon som sett någon bild på M3 E92 i estoril blått??? SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| Vem blir först med att beställa 2009 års trea? | |
|
Fredrick_B: Nej för cabben byggs på coupekarossen och eftersom den är nyare så dröjer det innan den får facelift. |
|
| Jag funderar starkt på att beställa en i oktober men jag blir knappast först här. | |
| clubsport:vilket motoralternativ blir det isåfall??? | |
|
turbo4ever, 240000kr kommer 316i att kosta. Mvh Johan |
|
|
bmw_jerry: 330 eller 325 står det mellan, vill avvakta priserna först. Det vore kul med en bil med mer utrustning än dom vanliga paketen isåfall blir det en 325. |
|
|
Budda80, jag tycker inte heller att E46 faceliften blev så lyckad. Jag tror att BMW ville att den skulle bli mer lik den nya 7-serien som precis täcktes av. Men åter till topic, som jag skrev tidigare i tråden finns det inget som jag väntar mer förväntansfullt på än den nya dubbelkopplingslådan. Jag har ju nästan varit tvungen att köpa en Golf R32, men nu kommer helt plötsligt alternativ serverade. |
|
| Trist att de snålar med DKG till E92/93, och inte till E90/91 - hade definitivt vägt tungt vid nyinköp.. Sedanen ser riktigt bra ut, tar tillbaks min tidigare totaldiss - någon som har bra jämförelsebilder mellan touring ny/gammal? | |
|
Mixtus kan beställa redan NU. En säljare sade för cirkus tio dagar sedan;beställ du nu innan bilarna har kommit i hallarna för sedan blir det så många som beställer att väntetiden blir lång. Men jag vill se i broschyren först. Ja dieselkraft är trevligt. Tror dock inte det är lönsamt ekonomiskt för mig som kör under 2000 mil om året. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.