|
|
|
|---|---|
| Min ena elhiss, förarens givetvis, får bara någon enstaka volt till motorn när jag trycker på knappen och funkar såklart inte då. Kan det vara knappsatsen som är kass eller finns det några andra vanliga felkällor? De övriga tre funkar precis som de ska. | |
|
Ja du kolla säkringen, reläet under baksätet det bör vara nån av dem. Beemer 4 Life! |
|
| Kan du specificera lite när det gäller reläet? | |
| om det var en säckring ville den ju inte få ström als | |
| Reläet verkar kanske rimligt, men var sitter det? och vilken benämning har det? | |
|
Ja du jag har ingen aning om hur det ser ut på e39:an men på min e34 så sitter reläet under baksätet. Vet ingen benämning på det så det är bara att du går runt o lyssnar för reläet ska klicka när du trycker på knappen. Beemer 4 Life! |
|
| Det finns inga relän till hissarna under sätet på e39, de verkar som om de sitter i modulen där knapparna sitter. Ska prova med en ny sådan så vi får hoppas att det hjälper. | |
| Bytte knappsatsen och nu funkar de perfekt. Tyvärr fick bara tag i ett utan spegelpaket så knappen för att fälla in speglarna är för tillfället ett minne blott. | |
|
Kan du inte bygga ihop en fungerande knappsats av den gammla och den nya då? Beemer 4 Life! |
|
| Nix, det är en jäkla massa kretskort och grejer i den, inget jag ger mig på i första taget. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.