|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Här har vi en mer rimlig prissättning. Någon som kan motivera varför man ska betala 20.000kr till? Länk //Lövet |
|
|
Ja, om den är rätt lövet, då bör jag kunna sänka till ca. 65k. Facelift är farligt, den kan vara smälld. Kan vara. Mvh: Zoltan Ps. Enligt Sveriges FASCISTSTATS värderingar är detta inlägg kriminellt!!! |
|
|
Vad sägs om denna Länk ? /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
olja, priset signalerar att säljaren tycker det är kul med pengar...åt sig själv!...:) |
|
|
Händer det någonting? |
|
|
528an var knappast prisvärd :-( Trådskaparens bil är fortfarande till salu. //Lövet |
|
|
Japp, den finns kvar... __ /Chrille |
|
|
Trist... Men tyvärr är det ju så att extrautrustning inte har ngt vidare andrahandsvärde - tråkigt men sant. Är det ngn som har varit och kollat på den? Semestern är över för rel. många... |
|
|
Nope, inge som varit o kollat. Jag har fått ett par bytes förslag osv. men inget mot bilar som har intresserat mig. __ /Chrille |
|
|
Tror fortfarande att förväntningarna som pris spökar samt kombinationen automat och 520. De flesta köper nog BMW för att det ska vara vettig acceleration i den, inte som ett alternativ till Ford mondeo 2,0 eller passat 1,8T är min uppfattning. |
|
|
Får se om denna blir såld då: Länk |
|
|
Mycket lockande pris. //Lövet |
|
|
Väldigt bra pris och rätt utrustning på den upplänkade 525 touringen Även denna E39 känns väldigt prisvärd: Länk Med de bilarna i minnet är de inte konstigt att en 520 blir svårsåld i samma prisklass.... BMW CS #5139 |
|
|
89.000kr för svensksåld 525 -02 på firma, jo jag tackar. //Lövet |
|
|
Med M-paket dessutom. [Saknar editfuntion :-( ] //Lövet |
|
|
Riktigt humana priser! Dwasp; Tror du får trotsa girigheten och sänka priset om du nu verkligen vill sälja... |
|
|
Här är ett exempel på att du ligger fel i pris... En svensksåld 525 touring med m-paket o. ngt lägre miltal - för samma pris... Länk |
|
| Den som J.L länkade till tycks va borta nu... | |
|
FD-ormen: Vet inte om detta är rätt tråd att komma med synpunkter på din annons men jag skulle definitivt ta bort detta: ----- "Bilen är snygg, fortfarande en blickfångare tack vare den snygga färgen, lite ballare än Silvermet :) Ompulad som en bäbis i min ägo... (Jag kan rätt mycket bilmek, till skillnad från praktikanter på märkesverkstad, se [LÄNK] så förstår du) Inget telefonprutande!!! Kom o kolla först!" ---- Så spännande är inte den lacken... Sedan kommentarerna om din egen meckarförmåga, tja det lockar inte mig i alla fall ;-) //Lövet |
|
|
J.Ls bil var reserverad redan när länken postades så den var nog i praktiken redan såld. Nåja, det var en 525iM -02 med 16000 mil för 89.000kr //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.