AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.237

Försenad nybilsleverans, någon mer?

kn
25
knoen
335D Coupé -08
Min bil är försenad med mer än en månad! En 335d Coupé, skulle vara lev sista veckan i juli men kommer inte förrän månadskiftet aug/sept. Är det någon mer som har fått samma tråkiga besked?

Jag lurar mest på om det är min bilhandlare som klantat sig eller om det är något genomgående.
Fl
14
Flower
Bmw 520d xdrive G31 2018
Bmw 325i cab 2011
BESTÄLLDE EN 325D CAB OCH VART LOVAD TILLVERKNING VECKA 23 OCH LEVERANS VECKA 27. BILEN TILLVERKADES VECKA21 OCH LEVERERADES VECKA 24. FICK ALTSÅ BILEN 3 VECKOR TIDIGARE ÄN LOVAT,DET KALLAS SERVICE! VERKAR SOM DIN HANDLARE KLANTAT SIG. KÖPTE BILEN PÅ CARLIA BIL I FALUN,MYCKET BRA SERVICE.
Glöm inte bort att kräva kompensation för förseningen, brukar inte vara nått problem med att få kompensation det gäller bara att ligga på.

Flower:
Kul att du hittade capslock tangenten...
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Om den är försenad så skulle iaf jag vänta lite och försöka få en -09:a ist om det nu går.
kn
25
knoen
335D Coupé -08
racing-jimpa: Hmm, bra idé faktist. Ska snacka med honom så får vi se om det går att ordna!

Jo de tär ju en tjänstebil och de är tvugen att levereras på utsatt tid. Jag har ingen bil annars. Han sa att jag skulle ringa när det började krisa så skulle vi lösa det.

Rätt bra service får man säga.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.