|
|
|
|---|---|
|
Jag har en fråga som rör BMW M5 -92 och framåt. Finns dom att få som automat ( smg går lika bra )eller bara manuella??? Jag har tröttnat på att vispa i lådan och kör nu en automat och vill inte byta bort det. Jag har för mig att M3 SMG bara gick att köpa i Tyskland eller har jag fel? Vad kan det kosta att bygga om en manuell BMW M5 till automat och är det genomförbart?? Någon som vet.......... KÄRLEK KOSTAR! | |
|
M5 fanns bara som manuell. M3 fanns med SMG i Sverige. Genomförbart? Allt går om man vill... |
|
|
classe_bmw Gå till www.bmwe34m5.com/registry där finns på e34 galleriet en M5 som har modifierats till automat. Bilen finns på Taiwan. Lycka till! Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
PS: Han heter Ken Huang. Support Your Local Big Red Machine! -or else- NOMADS FINLAND |
|
|
Kan berätta för er att m3an finns med automat men då endast med 240 hk.Det vet jag med säkerhet. Det skall även finnas m5or med automat men de såldes inte i europa. M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
M5 har aldrig sålts med automat någonstans. De bilar som finns är modifierade. M3 såldes med Automat i USA enbart. |
|
|
Ahhhh....Classe..Dags att byta..Du kan köpa min vinter bil om du vill...Syns på Lördag.. Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.