|
|
|
|---|---|
Danieljohansson |
som rubriken lyder går det in en barn vagn i en compakt e sugen på en sådan som andra bil ska sälja e39an //Daniel |
Danieljohansson |
ingen som testet??? |
|
Hmm, Compactens baklucka öppnar hela bakrutan antar jag? För om det bara är ett litet brevinkast så får du nog vänta tills sista ungen klarar sig med "paraplyvagn"... ;) Mvh |
|
|
Compacten öppnar som en gammal Saab 900 :) Det funkar ju garanterat om du fäller baksätena, har svårt att tro att det går utan att ta bort hatthyllan annars, men jag överlåter den frågan till expertisen! |
|
|
Praktiskt med stor lucka, men utrymmet är kort! Passerade barnvagnstiden för 10 år sedan, så jag kan inte testa. Jag är dock tveksam om utrymmet räcker. Dock går det att fälla halva baksätet och fortfarande ha hatthyllan kvar och då bör det inte vara några problem. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Jag får i vår liggvagn i bagaget på E30n (2dörrars). Men det kanske är djupare? Beror nog mycket på barnvagnen också, du får ta med den och åka och kolla på en. |
|
|
E30 bagage är mycket djupare än compactens, trots den lilla öppningen. Hade själv E30 under barnvagnsperioden och det fungerade utan problem när man handlade vagn efter bilen. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| Köpte precis en 316 ti som andra bil och barnvagnen går inte i. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.