AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.179

Nån drog nyckeln i Z3an -> va kostar en omlackning?

be
18
beitho
Z3 Coupe -99
Ställde coupen på stationen och kom tillbaka efter jobbet och nån hade kört en nyckel på bakre flygeln in på bakluckan, blev riktigt förbannad! Det har aldrig gått så snabbt hem kan jag säga!

Så här efteråt tänkte jag att det kanske e lika bra att lacka om hela bilen! Lika lack över hela bilen, få bort stenskott och få bort rosten som börjat komma på de vanliga ställena!

E det bäst att plocka ner så mycket som möjligt av bilen för att göra det riktigt bra? Någon som vet ungefär vad det kostar att lacka om hela bilen om man förbereder mkt själv?
Fr
24
Freddis
Bmw z3 coupe årsmodell 2000
Hallå Jag har en försäkring som täcker om någon repar bilen med en nyckel det kostar 400 kr om året tror jag det är värt att ta det, men är osäker om alla försäkringar har den premien men hör gärna med ditt försäkrings bolag innan mvh /Fredde
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
Täcker inte en vanlig helförsäkring mot sånt?

Fr
24
Freddis
Bmw z3 coupe årsmodell 2000
Hallå :P jo det blev lite fel där men det var så att det bara kosta 400 kronor att laga det eller självrisken låg på d det
be
18
beitho
Z3 Coupe -99
Jepp, antar att försäkringsbolaget betalar omlacknig av skadorna uppkommit. Jag tänkte att jag kan ju lägga till för resten av bilen. Det blir ju en dyr repa för min del men får ju en nylackad bil iaf.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.