|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Nej, den startar bara på 6 cylinder, dom 2 sista är tagit ut för att spara bränsle :D _________________ I luv my Beemer ! Länk |
|
| Vilken PAGE. | |
| Vad fränt, jag ska nog också börja kalla min motor för v8 hehe... | |
|
Jag måste räkna mina tändstift när jag kommer hem. Har jag tur har jag kanske missat två stycken och har i själva verket en rak 8:a. |
|
|
Ligger en hund begraven där.. Enligt vägverket... Regnr: PJC092 Fabrikat: BMW 5H Färg: SVART Fordonsslag: PB Fordonsår: 1995 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: Senaste EU-regbevis del 2: 2007-08-09 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2007-12-13) Tillfällig registrering: Nej Import: Ja Antal ägare: 1 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 1998-09-10 I trafik första gången i utlandet: 1995-05-24 Utredning: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2007-12-01 - 2008-04-30 Senast godkända besiktning: 2007-01-11 Vägmätarställning: 290010 Tekniska data Motoreffekt: 141,0 Antal passagerare: 4 Effektnorm: EG Kaross: Täckt (01) Växellåda: AUTOMAT Slagvolym, cm3: Skattevikt, kg: 1650 Tjänstevikt, kg: 1650 Totalvikt, kg: 2020 Sänkt totaltvikt, kg: Max släpvagnsvikt, kg: 1800 Max släpvagnsvikt kg, obromsad: Släpvagnsvikt kg, vid B-behörighet: 1480 Max sammanlagd bruttovikt, kg: Max lastvikt, kg: 370 Krockkudde, främre passagerarplats: Ja Kopplingsavstånd, mm: Effektiv bromsanordning: Nej Däckdimension axel 1: 255/55R16 Däckdimension axel 2: 255/55R16 Längd, mm: 4750 Bredd, mm: 1760 Höjd, mm: Drivmedel: BENSIN Max hastighet, km/h: Bränsleförbrukning, l/100km, Bränsleförbrukning, l/100km, blandad körning: landsvägskörning: Bränsleförbrukning, l/100km, stadskörning: Ljudnivå DB, vid körning: Ljudnivå DB, stillastående: Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: ENRADIG Miljöklass: 141kW = 189hk vilket bör vara en 525 men man undrar ju varför det står "BMW 5H" Dessutom ägs bilen inte av annosören. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Är jag blind, eller var får ni V8 ifrån..?? står ju v6 i annonsen.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Visserligen lika fel som V8 iofs.. Undrar om BMW någonsin haft en V6:a på ritbordet? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Det stod "Bmw 540..." tidigare i annonsen :D Bayerische Motoren Werke |
|
| Han har ändrat en del, det stod V8 och 540 förut. | |
| Nej har han börjat ändra om annonsen, den som var så fin hehe. Snart dags att dra igång v8:an och gasa hem från jobbet hehe... | |
| Har inte alla en V8...? | |
|
Jag såg med annonsen :) fatta inget först, och vad betyder 5H i vv-texten?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.