|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en tyskimporterad 735 -84 E23 o jag undrar om det finns någon som vet hur många hästar den ligger på. /Deejaywasp | |
|
218 hk tror jag. Lite konstigt eftersom 735i E32 har bara 211 hk? //Schnitzer |
|
|
kan det vara katalysatorn som stjäl dom ? mvh: mr_majzoo, BMW 750iAL *90 icq: 29815001 |
|
|
Det stämmer bra 735i E32 utan kat har även den 218 hk. hittade två E23or på mobile 218hk utan ca 182hk med. -85a utan kat Länk -86a med kat Länk mvh Stephan |
|
|
Tack så mycket för hjälpen... Det känns ju bra att kunna säga till polarna att man har +200hk... det låter liksom coolt... eller?? |
|
|
Hej Visst är det coolt men jag tror att gränsen för att kunna säga + ligger på 300hk...hur coolt låter det med "jag har 100+"? Många bilar idag har just 210, 205, 225, 220 osv. Nä, 300+ låter bättre...här finner man inte den stora massan direkt. Alltså gäller följand: under 300 hk anger man exakta hk.......över 300 anger man ej de sista siffrorna...detta pga. att det är lite onödigt... Suck!!! har jag inget bättre för mig en Fredags kväll än att skriva om detta??? God natt / Wallace Mvh Wallace |
|
|
okej då..... lite över 200 häst då! /Deejaywasp |
|
|
Det sitter ett 2.5" simons system på och snart ett öppet luftfilter hur många extra kusar borde jag få då?? /Deejaywasp |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.