AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
861

Intresse av samköp på M5speglar?

Tänkte höra med er om det finns ett intresse för ett samköp av kopior på M5speglar?
Det är följande "spec" på dem:

Eluppvärmda
Elstyrda
"fold-up" funktion (om du har knappen monterad alla redan, annars går det att lösa på annat sätt)
Blåtonat glas
12pins kontakt

Finns det ett intresse för att köpa dessa speglar? Eller är jag ensam om att gilla designen på M5 speglarna?
Priset beror på hur många vi blir, ju fler desto billigare. Det som vi kan tjäna pengar på är frakten. Speglarna kostar runt 200$ men frakten beror på hur många vi är, ju fler desto billigare frakt per par av naturliga skäl.

Jo
63
Jonas530
530iA touring -01
Jag är intresserad. Måste bara kolla upp att jag har 12pins kontakt. Är det 200$ för båda speglarna? Var ju billigt isf.
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Men inte är väl frakten så dyr för ett par speglar oavsett? Max 70dollar med USPS skulle jag gissa. Vad väger ett par speglar, inte är det så mkt?
tu
243
turbofritte
523 -00 M-Sport
735 -88
jag är oxå intresserad , om man räknar löst på speglar+frakt+moms+tull så borde man ha dom hemma för 2-2200sek vilket är riktigt billigt om man jämför vad dom kostar här hemma !
Är det många som beställer borde det inte heller vara omöjligt att få mängdrabatt.
ph
9
phade
530i -01
Om man saknar "fold-up"funktionen då, hur löser man det?
Ber om ursäkt för det sena svaret, jag har varit på en lillsemester med familjen på Kolmården, en nätt resa på runt 100mil.
Gått kanon i 530'n. Skönt med en bil man kan lita på.

Priset är per par och ligger runt 200$. Det går inte att komma ner lägre än så utan det som går att göra pengar på är som sagt frakten.

Om man inte har foldupfunktionen idag så kan man köpa de fönstermoduler som sitter original till M5'orna = svindyrt. Eller så väntar man på att de som säljer dessa speglar ska få fram sina kopior på dessa moduler och sälja dem billigt!
Jag väntar på pris och utseende på dessa. Återkommer med svar så fort jag vet något.
Annars kan man alltid montera en switch gömd någonstans som inte syns och sedan fälla in dem på det viset. Det är bara motorn som behöver spänning för att fungera.
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Då skickar dem garanterat med UPS eller DHL. Då blir det dyrt
Nope, TNT är det som de skickar med.
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Aha okej, men synd iaf. USPS är överlägset billigast iaf, men många butiker i USA vill inte skicka med dem, vet inte varför, kanske är mera jobb för dem.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.