|
|
|
|---|---|
| Ja nu har morsan pillat sönder min mugghållare fram... Nån som vet vad den kostar ny på bmw? Finns på ebay för 190:- plus frakt... Kanske nån har skrotat en e39 och har kvar mugghållaren? :) Om den är mycket dyrare här i butik så får jag väl vara miljöbov och ta en plastbit tvärs över jordklotet :) | |
| tror att ca 450 kr för mugghållaren. | |
| någon som vet vad mugghållaren bak kostar? | |
| Den kostar ungefär samma som fram på ebay iallafall... Nå men kostar den så mycket i butik så lönar det ju sig att köpa från usa istället... Ingen som har en beggad dom vill bli av med? :) | |
|
Bak kostar den också typ 450:- Har själv letat en begagnad i 3 år nu... |
|
| Nå då är det väl bara att handla på ebay då antar jag... Det finns ju massor med skrotade e39or på skrotar runt om i landet men man måste nog ringa runt till alla skrotarna om man vill ha tag på mugghållaren. Dom har inte ute den i "reservdelslistan" iallafall... | |
|
mugghållaren bak till E39 är den sämsta jag sett, bmw måste haft en prao som gjorde den! Problemet är att om man nuddar med foten så råkar man lätt klicka ut mugghållaren och sedan blir den mosad för plasten är ca 3mm tjock.. Någon som vet om den sitter som standard i bilar som säljs i usa? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.