AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
715

stämmer inte det här med uppdatering av mk1 till mk3?

m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
hej jag har en bmw 740ia 97a som jag ska uppdatera från mk1 till mk3 och jag har gjort det förut men det var länge sen så jag undrar om det här stämmer?införskaffat en mk3 dator från 2002 en video modul från 2002 en radio modul bm24 tmc från en 98 med rundstift och addapterkablage från bmw till e38 samt den lilla stumpen åxå...skärmen som sitter i vill jag inte byta då jag tycker 4:3 skärmen ser clean ut och det ända jag är ute efter är att få en snabb och driftsäker navigation!saken är den att jag köpte ett beggat kablage från powerbörsen och när jag fick det hem så var det till en e39 touring men jag provade att koppla in det iaf men d gick inte det blev en lång kabel med en vit kontakt över så jag har beställt till e38 på bmw nu!en till fråga: jag vill ju ha kvar min 4:3 skärm och det ska man väl kunna ha?? saken är att mk3an jag har har det nya typ snittet och jag vill ha det gamla så finns det någon som kan tänka sej ha en skiva så man kan nerdatera mjukvaran till den senaste fast med gamla typsnittet???tacksam för svar
m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
oj då råkade bli så hela texten åkte ihop...hoppas ni läser iaf mvh m5tomten
m5
324
m5tomten
bmw M5 2009
hej jag har en bmw 740ia 97a som jag ska uppdatera från mk1 till mk3 och jag har gjort det förut men det var länge sen så jag undrar om det här stämmer?

införskaffat en mk3 dator från 2002 en video modul från 2002 en radio modul bm24 tmc från en 98 med rundstift och addapterkablage från bmw till e38 samt den lilla stumpen åxå...

skärmen som sitter i vill jag inte byta då jag tycker 4:3 skärmen ser clean ut och det ända jag är ute efter är att få en snabb och driftsäker navigation!saken är den att jag köpte ett beggat kablage från powerbörsen och när jag fick det hem så var det till en e39 touring men jag provade att koppla in det iaf men d gick inte det blev en lång kabel med en vit kontakt över så jag har beställt till e38 på bmw nu!

en till fråga: jag vill ju ha kvar min 4:3 skärm och det ska man väl kunna ha?? saken är att mk3an jag har har det nya typ snittet och jag vill ha det gamla så finns det någon som kan tänka sej ha en skiva så man kan nerdatera mjukvaran till den senaste fast med gamla typsnittet???tacksam för svar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.