|
|
|
|---|---|
|
Ja i Eisenmanns katalog finns endast till 850! Så jag blev lite orolig men helt i onödan.Vilket vackert hantverk och det sitter som gjutet på min 840.Diffusern var trött på att vara omringad av ärtrör och när man idag ser 83 rören och de läckra rektangulära dämparna i bakgrunden så är det lätt att förstå saknaden.Vilken harmoni i helheten!!! Och ljudet är så oemotståndligt vackert så jag saknar inte ens 4 cylidrar till...dovt som en motorbåt vid finåkning och raceljudet med "pelle i botten" kickar adrenalinpumpen!En härlig upplevelse som gör att jag skiter i bensipriset för ett tag... I mitt förra inlägg så nämnde jag pixelproblem,men dom finns inte mer.Jag tog ur färddatorn och skikade den till Hannover(tachopix.de) med brevpost.Fick tillbaka den efter sju dar och den funkar som ny.1750 pix med frakt. Härligt att både kunna se och höra... Sommaren har börjat så fint med härlig service ifrån goda människor.Tack vare er på forumet har jag hittat rätt i mitt sökande. Tack alla och se till att sommaren blir en god tid att minnas. Dick. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.